Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jippi Paket!

Idag kom äntligen paket från Hong Kong med smyckeshållare som jag köpt på eBay. Åh den var riktigt snyggt, men jag hade kunnat valt den som var större endå. Så nu har jag äntligen en bättre förvaring av mina örhängen.

Jag valde att beställa ett Jewelry Organizer Erring Display Holder Stand Rack (Svart, 192 hål, 96 par) från eBay då jag hittade en säljare som sålde dom. Där kostade dom bara £19,99/210,32 SEK, vilket var ett bättre pris för mig. Lite snål måste man vara ibland.

Om man inte vill eller vågar sig på eBay så finns likadana smyckeshållare hos Mihi. Det som var det avgörande för att köpa på eBay (förutom priset) var fraktkostnaden. Svensk frakt är verkligen inte att leka med. Jag är medveten om att allt som importeras hit blir betydligt dyrare, vilket verkligen är synd.

Måste dock säga att den var värd vart enda öre. Snygg, stilren och enormt enkel att montera.
Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vad kul! jag vill också ha något sånt :D

2011-06-07 @ 18:27:53
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...