Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Aktivitet!

Ja, då är det snart ny vecka och med det så börjar aktiviteten för mig i Lindesberg. Två timmar Tisdag och Fredag till att börja med, vilket känns lite sådär. Dom tyckte inte man skulle gå på för hårt. Det enda som är negativt är att jag med min inkomt på noll kronor får stå för kostnaden till och från aktiviteten själv, vilket inte känns sådär jätte kul. Jag får heller ingen aktivitetsersättning, trots att jag är med i en aktivitet. Hur gick det till? Vi får väl se hur det går. Nu ska juh även mannen om en vecka åka på utbildningen i Västerås i tre veckor och det gör juh att jag kan ha bilen (fast det kostar lite det också, från vårat eller mannens bensinkonto). Lite nervös är jag även. Fick ta ett kanske inte så trevligt samtal med ledaren av FIA-projektet (hon som hjälpt mig mer än någon annan någonsin gjort, bara så synd att man träffade henne så sent och hann att hamna i skiten). Det känns endå bra och rätt att ta det med henne, men det har gjort mig lite orolig. Får försöka hoppas på det bästa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...