Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bredband.

Sedan Fredag 6/8 runt 15 tiden har mitt nät vara skit, med ett undan tag tidigare idag och fram till fyra och nu på kvällen.
Vet inte hur många Bredbanskollen test jag gjort och TPtest. Kan säga att de blivit en del och man undrar juh vad som kan vara felet. Jag har testat allt som jag kan göra och inget hjälpte. Så fråge ????? är många kan jag lova.
Det är dock rätt kul att se Brebandskollen testen som jag gjort tidigare och den jag nyss gjorde. Finn ett fel.

Det första testet är taget i söndags mitt på dagen och den andra är tagen för ca 10 min sedan. Hade sådär bra som på den nedre tidigare idag, men den rasade vid 16:30 ca och efter det testade jag inge mer, men tänkte jag skulle testa lite nu när jag endå behövde få sitta lite och rensa huvudet innan jag ska gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...