Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bredbandsbolaget.

Hela fredagen har inte varit något vidare. Vid 15 tiden började internet sega som bara den och de har väl blivit en 10 - 12 sökningar med bredbanskollen. Den har visat alla gånger dåligt resultat. Jag har gjort allt jag kunnat. Dragit ur telefonen, krypit runt på golvet och dragit strömmen från allt och även testat modem och dator bara, men inget har funkat. Är så less på detta nu och undrar verkligen om jag orkar och klarar av att vänta till bytet 31 Augusti. Eller om jag ska sätta mig ner och ringa dom, vilket jag gjort tidigare x antal gånger och dom skyller bara på min utrustning och kablar. Aldrig kan dom säga att de kanske är fel hos dom, för nu har de varit såhär till och från i månader och jag som är så internet beroende.
Sist fick jag nollställa modemet och starta upp igen, men jag vet inte om BBB behöver göra något eller om jag klara de själv nu när jag vet hur man gör. Kanske får ringa och fråga de imorgon om de inte blir bättre.
Det kan skiffta från dag till dag, som om de är något fel i stationens ledningar eller kanske dom in till huset. Hoppas verkligen att de blir bättre med Telia och  hos Telia får jag nu trådlöst (hos BBB skulle jag få betala 400kr för att bli flyttad till en annan station för att kunna få trådlöst, vilket låter mysko).

Pssst, lite fortare ser de ut att gå nu, kan de vara på bättringsvägen nu då eller?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...