Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Spotify Premium.

Idag (Torsdag) skaffade jag mig Spotify premium, hade sedan tidigare FREE versionen. Nu har juh telia ett erbjudande då Spotify bara kostar 29kr året ut och de tycker jag de är värt att kunna få lyssna på musik i mobilen utan att de behöver kosta "surftid". Nu ska jag bara fixa och se om jag kan koppla mobilen till bilen (det ska gå att koppla en iPod, så då måste juh iPhone också funka, tycker man juh). Det finns en dålig sak med iPhonen och det är batteritiden, nu lär de säkert gå åt extra mycket när man lyssnar på musik. Åh vet ni, nu ska jag slippa den där lilla reklamen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...