Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Kompensation!

Är så nöjd över mig själv idag. Jag var nämligen in på Telia butiken, när vi var på Marieberg och gick på om att jag inte tycker det var okej att dom vid flera tillfällen svarade mig "Ja man får 5 platser till egna hemsidor". När man inte fick det, utan skulle då behöva betala 129kr/mån (tror jag det var) för Telias Webhotell företag (som man även fick ta som privat).
Åh lite är bättre än inget. Jag fick hela 250kr att ringa för under 3 månader som kompensation.
Tackar!

Åh tidigare på dagen, pratade mannen med telia för att vi betalat in för mycket och då fick en utbetalning som skulle kosta om 25-50kr att få ut. Nu kunde dom lägga den som tillgodo, så dom ska dra av det från nästkommande räkning. Det känns otroligt bra, när man har lite dåligt med pengar. Allt man kan spara in är juh bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...