Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Photoshop Elements

Det har blivit lite PSande nu, då jag hjälp en vän med julkorten. Måste säga att jag verkligen saknar att vara kreativ. Förut kunde jag glömma bort mig i den digitala scrapbooking välden och jag kan verkligen sakna det. Nu finns inte samma insperation längre och att inte har råd att göra något med bilderna sedan drar också ner det endel.
Jag var rätt social då också trots allt, satt på forum om scrapbooking och fick lära känna en hel del trevliga tjejer. Hade även drömmen att scrappa en kokbok (bara för att ha själv och kanske ge bort till bekanta).

För den som är intresserad kan ni hitta min gamla Scrapping blogg HÄR.
Det är ett tag sedan den blev uppdaterad, men kvar finns den fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...