Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Naglar

Igår kväll kände jag för att piffa till mina naglar lite. Hade ett Depend Gel kit sedan tidigare som jag hade kvar av och tänkte att jag kunde göra slut på det nu. Visst det blir långt ifrån så bra som hos en salong, men har man inte råd får man ta det man har och kan. Hade tänkt måla dom helt, men inget av lacken som jag har föll mig i smaken. Så de blev glitter, trots att det inte ser sådär super bra ut, men va 17 man är inget proffs heller. Känner mig äntligen som en tjej igen. *fniss* Det märks även att det är ett tag sedan man höll på med sånt här. Lite kul är det dock och man kan inte låta bli och fundera på om detta kanske är något man ska ge sig på. Utbilda sig och ha det som jobb? Ett problem är dock att utbildningen inte är Free, utan kostar en hel del. Kul skulle det dock vara, att testa...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...