Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bildöverföring?

Inatt har jag bråkat en hel del med datorn. Jag installerade programen som ingår till kameran, men endå får jag det inte att funka med Windows 7. Att jag inte kan föra över mina bilder till min dator har gjort att jag inte använder systemkameran lika mycket.
Har sökt och sökt, men hittar ingen info som kan hjälpa mig att få min Canon EOS 350D att kommunisera med min dator. Finns det ingen som kan hjälpa mig?
Jag vill inte behöva kasta ut pengar på en minneskortläsare (den som är i datorn passar inte just mina minneskort) och jag har heller inte råd att göra det. Jag vill kunna använda min systemkamera, men så länge jag inte kan föra över bilderna så funkar det inte. Ibland bara hatar jag teknik.

Någon som fått sig 350D att kommunisera med en dator som har Windows 7?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...