Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Min nya frisyr!

Den som följt min blogg, kunde läsa att jag fick presentkort på Hår Magazinet av Svärfar och han fru i julklapp. Dom tyckte tydligen att jag behöver klippa mig. Vad säger ni? Det var ett stort beslut för mig och 11 januari hade jag bokat tid och kände mig väldigt nervös. Jag vet att jag var tvungen att göra något åt håret, men det har varit svårt att det blev så mycket. Jag hade kunnat ta av hälften bara till att börja med och sedan känt efter. Gjort är gjort och jag måste säga att lite skönt är det dock. Det som jag kan sakna är att sätta upp håret i en fluffig dubbel svans, får det går inte nu. Jag tycker dock att tjejen som klippte mig var både trevlig och lyssnade på mig. Hon ville klippa luggen lite till, men där sa det stopp för mig. Åh jag har en klippning kvar på presentkortet, så vem vet. Om jag inte vill klippa mer så ska jag tillbaka i April/Maj för att nu hålla håret i trim. Det var väldigt slitet innan. Så vad tycker ni? Gjorde jag rätt/fel? En positiv sak, det är lättare att tvätta håret nu och det tar inte lika lång tid. Behöver heller inte lika mycket shampoo och balsam.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...