Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Söndag!

Sista dagen på veckan och den har jag avslutat med att först ha lite sovmorgon och sedan med att kolla både skid-skytte och skid VM. VM är dock så jä-la tråkigt, bara samma som vinner om och om och om igen. Åh medans jag satt där och tittade, passade jag på att prova ett av mina nya lack (har försökt ta bilder, men dom blir verkligen inte så bra som jag vill ha dom och färgen blir inte rätt) som jag unnade mig i torsdag (Va fan det var tag 3 betala för 2, så jag kunde inte motstå), då vi även var in på TBS som hade klubb dag. På TBS blev det bara en Aloe vera Body Butter och när man handlade under klubb dagen som medlem fick man en gåva. Gåvan innehåll en liten Mango Body Butter, en liten Mango body scrub och en Hi-Shine Lip Treatment. Jag har länge funderat på den där scruben, men att köpa en stor burk har jag tvekat på och ett prov blir så lite att testa. Så nu ska jag testa den och se vad jag tycker. (Tur man hade lite julklappspengar kvar). I övrigt så händer det inte så mycket och imorgon börjar den stora kampen. Ska även bli kul och se hur vågen visar, då veckan varit lite sådär. Från och med imorgon och 4½ veckor framöver är det Naturdiet shakes som gäller och målet är under dom veckorna att förlora 10kg. Det lär nog inte vara några problem, då man hör så många andra som bara rasat som f*n av dom där. Måste även se om jag kan komma igång och träna igen. Får kanske köra på träning utan sjukgymnast och kanske lägga in lite egen träning också. Försöker juh hålla i pengarna man har kvar, vilket kan vara svårt när man har dåliga dagar och verkligen behöver få uppmuntra sig med något. Tycker endå att jag ska ha beröm då jag klarat att spara en del av mina julklappspengar (visst det kanske inte är jätte mycket kvar, men det finns kvar i allafall). Lite spänd är man juh över hur dom kommande veckorna kommer att gå. Får juh verkligen inte glömma bort imorgon att man ska ringa in vikten också. Nä nu ska jag ta och kolla av nätet lite och sedan vänta på att mannen slutar jobbet, så vi kan ha en myskväll. Sällskap och Bones, vad mer kan man önska sig. (Ja, vi ska se Big brother också)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...