Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Buzzador - Pepsodent white now!


Äntligen fick jag min första kampanj från Buzzador, vilket innehöll Pepsodent white now.

Vad gör en Buzzador?
  • får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
  • läser information och anmäler sig på webben
  • tar emot kampanjpaket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
  • rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
  • rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
  • Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Jag har legat lite efter och har inte riktigt hunnit med det som jag tänkt, men det är 17 dagar kvar på kampanjen och är det någon som är intresserad så är det bara att höra av sig.
När jag började, stötte jag direkt på motstånd tyvärr. En del står fast vid det många tandläkare säger att tandkrämer som lovar vitare tänder sliter på tänderna och detta gör att många inte vill testat denna typen av produkt.
Känns verkligen som jag tog en stor chansning när jag anmälde mig till denna kampanj. Därför har det varit riktigt svårt att Buzza just denna produkt. *kämpar på endå*

Jag testar just nu både tandkrämen och tandborsten som jag fick med.

Mitt första intyck är att jag ser ingen skillnad alls, men hoppas se någon skillnad framöver. Tandborsten var dock de värsta jag varit med om. Jag personligen gillade den inte alls. Det var som att gnugga ett radergummi mot tänderna. 
Själva smaken på tandkrämen var helt okej, fast lite för kraftig. I vanliga fall kör jag på tandkräm som inte är så kraftig i smaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...