Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

6 Månaderskontrollen!

Idag var jag äntligen på min 6 månaderskontroll efter min GBP, trots att det börjar närma sig 8 månader sedan. Dom ligger lite efter tydligen. Jag kan inte säga att det var det bästa besöket jag varit på direkt. Blodvärdet var bra och det var nästan allt läkaren sa om op. Sedan frågade han mest hur jag mådde osv. När jag gick på om detta med sömnen, fick jag höra att det hade inget med op att göra och att om jag köpte ny säng/madrass så skulle det bli bättre. Kul att få höra det. Nä inte direkt. Jag har inte råd att köpa någon ny säng och jag är säker på att sömnproblemen inte har något med sängen att göra utan snarare den nya värken som jag fått i kroppen. Nu när jag inte har lika mycket fett på kroppen. Jag tog även upp detta om att alla läkare sagt till mig, att om jag bara gick ner i vikt skulle jag bli bättre i ryggen. Vilket jag inte blivit, utan fortsätter att vara lika illa trots 1-2 gånger i veckan hos sjukgymnesten. Då kom chocken. Han sa att alla läkare hade gett mig felaktig information. Att gå ner i vikt skulle inte göra mig smärtfri. Snacka om att jag kände mig dum. Jag som så länge och på alla besöken fått höra, att om jag går ner i vikt blir jag bättre. Åh nu satt den där läkaren och sa att det var felaktigt. Så vad ska man göra nu? Inte nog att han ansåg att sömnproblemmen berodde på sängen/madrassen och inte på viktminskningen eller op.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...