Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sömnproblem!

Jag vet snart inte vad jag ska göra. Sover allt sämre och sämre och jag vet inte varför. Jag har säkert inte sovit en hel natt rakt av på 6 månader eller mer nu. Det börjar märkas mer och mer på humöret också. Jag blir även mer rastlös nu en tidigare, då jag inte har något att göra. Inte ens i soffan kan jag sova ordentligt, vilket inte var något problem förut. Nu vaknar jag hela tiden och måste ändra läget. Sedan är det lika svårt att somna om igen, som det är att somna när man lagt sig i sängen. Svårt att somna har jag haft så länge jag kan minnas, men att vakna upp så här mycket under natten är verkligen inte likt mig. Först trodde jag att det var ryggen som var boven och sedan vikten, då jag nu inte har lika mycket att ligga på. Kanske är det båda, som är orsaken till sömnproblemen just nu.  Jag fattar bara inte, varför man ska behöva ha detta också. Jag går omkring med huvudvärk och är irriterad. Jag trodde det först berode på att jag inte fick i mig vatten, men nu när jag börjat dricka mer så fortsätter det. Ikväll testar jag ett av tipsen som jag hittade på nätet. Varmchocklad (ja man kunde ta chocklad eller mjölk), så får vi se om det hjälper. Jag är rädd att det inte kommer att funka. Försöker även att tömma huvudet på tankar och se om kanske det kan hjälpa. Hoppade även över att se en kvälls film, men att sitta här kanske är lika illa. Jag ska snart gå och sova. Inatt vill jag verkligen sova hela natten rakt igenom. Jag behöver få sova för att orka med allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...