Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Söndag!

Ja, snart är veckan slut igen. Vilket känns så otroligt tråkigt, då vi inte fått så mycket tid tillsammans och imorgon drar mannen till Västerås igen. Tur är att en annan har rätt så mycket i veckan, med aktiviteten, sjukgymnasten och ett läkarbesök. Annars evet jag inte om jag skulle klara denna sista veckan. Det har varit väldigt ensamt veckorna som varit och idag jobbar han. Förra helgen då jobbade han 1½ pass och nästa helg kommer han jobba 2 pass, så det har inte och kommer inte blir så mycket tillsammans tid. Veckan där på har jag min aktivitet som vanligt och då är det han som får lite egen hemma tid med djuren, förutom en dag då han jobbar och den dagen kommer bli jobbig för mig. Måste köra honom till jobbet först och sedan göra mitt och åka på min aktivitet. Kom just på att den dagen ska jag även på 6 månaders kontrollen (trots att det börjar närma sig 8 månader efter GBP). Åh det får jag inte glömma bort att säga till Imorgon på aktiviteten. Skulle haft ett värderings/avslutnings möte eller vad man ska kalla det, men det måste vi flytta. Skulle ha tagit upp det i Fredags, men glömde totalt bort det. I övrigt är det väl lite sådär. Fast idag kanske det mest är pga. vädert som är så tråkigt. Igår var det helt underbart väder och vi tog oss en härlig promenad tillsammans. Det var så skönt så. Jag har dock börjat undra när konditionen ska komma, för den är fan lika dålig som tidigare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...