Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Äntligen! Denna Måndagen fick jag ge tre siffrigt rådäng, som heter duga. Efter att snubblat på mållinjen förre veckan. Idag visade vågen 98,1 kg, -2,3 kg vilket betyder -59,5 kg totalt. Vilket känns helt otroligt. Jag kan nog inte tro att det är sant heller, tur att man tog bildbevis. Fatta alltså! Jag ligger för första gången på bra många år under 100 kg. Åh det är en hel otrolig känsla måste jag säga. Det känns lite magiskt, men på samma gång konstigt. Det jobbigaste är juh att man inte har så många att dela detta med (mer än er som läser min blogg och min man). Min man blev väldigt stolt och då kunde jag inte låta bli att säga till honom att jag snart är i hans vikt klass. Inte så långt kvar och innan jul ska jag försöka ta den. har lagt in det som mål. Åh - 60 kg ska jag nog kunna ta nästa vecka om jag kämpar på. En vän till mig ville ha bilder, så det kommer ni få denna gången. Både bilder på kroppensförändring och Ansiktsförändringen. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg innan jul Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer
Postat av: Malin

Woohooo! Härligt!!!

kan bara säga OJ på ansiktsbilderna, sista bilden...känner ju knappt igen dig!
Så skulle du se mig nånstans och jag bara går förbi dig så hejda mig, för jag gör det inte med flit ;)

Gillar att du använder samma tröja också, då ser man verkligen hur du har förändrats.
Lustigt nog ser dina underarmar ut att ha blivit längre ;)

2011-11-14 @ 20:14:15
URL: http://madebyma.blogg.se
Postat av: Malin

Herregud, du tynar ju bort!! :-) Vad fin du blivit i ansiktet! Och vilken skillad! Kan ju knappt tro det är samma person. Jösses!!
Och under 100. Det är S-T-O-R-T!! Härligt! GRATTIS!!!

2011-11-14 @ 21:52:20
URL: http://holtakt.blogg.se
Postat av: Hanna

Oj oj oj oj oj!!!! Heja heja, under 100 kg med marginal! Kul med bilderna, enorm skillnad! :)

2011-11-15 @ 21:30:57
Postat av: Katja

Tack <3
GRATTIS hur har du lyckats?
Kram!!

2011-11-21 @ 22:29:27
URL: http://smultronduvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...