Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 97,2 kg, -0,9 kg vilket betyder -60,4 kg totalt. Vilket kanske inte är så mycket, men allt minus betyder mer nu. Jag vet att jag börjar nå den vikten då allt kan stanna av lite och det gör att varje minus är något bra. Jag kanske inte når mina ut tänkta mål, men det är inte hela världen. Bara att jag har dom och kämpar efter dom känns bra. Denna veckan fick jag även dra ett sträck över -60 kg och det känns helt otroligt. Det är så att man själv inte kan fatta det och man undrar vart alla dom kilona satt. Motion har varit lite sådär med, men jag har veckan som varit haft 2 pass hos sjukgymnasten. Han har även börjat pressa mig lite hårdare och imorgon ska vi utöka med några övningar. Vilket känns bra. Det enda som jag har jobbigt med just nu är att jag känner ingen förbättreing i konditionen, vilket kan ta lite hårt på mig. Den borde vara så mycket bättre nu.
  • 19 November 1,46 km på 20:32 (hemifrån till brandstationen med mannen och Rambo)
  • 19 November 1,57 km på 21:25 (från brandstationen och hem med mannen och Rambo, den lite längre vägen som det visade sig).
Ska försöka se om jag inte kan bli lite bättre under denna veckan. Imorgon ska jag försöka lämna bilen hemma och gå till sjukgymnasten. Hoppas på att vakna med motivation imorgon då. För tyvärr är det lite mycket nu och det gör att tiden och orken för den promenaden som jag vill och som Rambo gillar inte finns till. Villket samtidigt känns väldigt trist. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg innan jul Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Ojoj, vilket resultat! :) 60 kg borta nu, helt otroligt!

2011-11-23 @ 10:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...