Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 95,5 kg, -1,7 kg vilket betyder -62,1 kg totalt. Helt ärligt, så blev jag lite chockad av vad vågen visade. Jag trodde inte jag hade gått ner sådär mycket under veckan. Jag är jätte nöjd och börjar närma mig det lilla målet som jag satt. Åh det målet är nog det som är mest roligt att nå nu också, då vi har en lite familjekamp här hemma. Slår jag målet innan jul, så blir jag den som väger minst i våran familj (min egen familj, den solg jag genom att ta tvåsiffrigt... hehehe). Räknas det som fusk att bjuda mannen på lite extra bullar fram till jul? Motionen går det fortfarande lite sådär. Förra veckan blev det tyvärr bara ett träningspass hos sjukgymnasten (fick avboka det i torsdag pga. mannens olycka) och det passet lämnade jag även bilen hemma och gick dom där nästan 3 kilometerna. Jag kämpar dock på. Maten är livet av ett problem tydligen (jag själv tycker inte jag gör annat en äter), då jag tydligen får lågt blodtrycksfall. Ska på Ondag på 6 månaderskollen (fast det gått snart 8 månader) och då får vi se vad dom säger. Har mått lite sådär den senaste veckan nu och fått höra att jag antingen dricker eller äter för lite. Mannen försöker peppa mig lite extra där nu. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg innan jul Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...