Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 100,4 kg, -1 kg vilket betyder -57,2 kg totalt. Idag känns det verkligen som att man snubblat på målsnörret. 4 hg kvar och jag trodde verkligen att jag skulle klara dom till idag, men dom är envisa dom där. Nu vet jag att jag kommer säkert väga mig varje dag denna veckan, bara för att se när jag tar steget under tre siffrigt. Vilket jag försöker undvika, men nu är det 4 hg man pratar om. Det enda som är jobbigt nu när man är påväg mot det kanske viktigaste målet man satt, att man inte kan unna sig något extra. Jag har juh heller ingen som visar (förutom min man) hur duktig dom tycker jag är. Jag vet, det skulle inte behövas. Ibland behöver man bara bekräftelse och det är nog det som jag skulle behöva nu när jag närmar mig detta stora mål. För att vara helt ärligt, så minns jag inte ens när jag sist hade en två siffrig vikt. Det är bra många år sedan. Det hemliga daturmet klarade jag tyvärr inte, men i slutänden gjorde det inget. Nu inriktar vi oss på nästa veckas vägning, om jag kan hålla mig så länge vill säga. Jag ska dock försöka hålla mig. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. (+ hemligt datum) Delmål: -60 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer
Postat av: Malin

Ska lä'gga min första kommentar i den här nya bloggen. Och det jag vill är att jag tycker du ska ge oss en förebild och nu ge oss en 100 kg-bild! Eller spar tills det 99 kg. Under 100 kg alltså. Nu vill vi se hur STOR skillanden är på dig!! Är riktigt impad, som du redan vet, men jag vill ge mer!! ;-) kram

2011-11-07 @ 22:15:57
URL: http://holtakt.blogg.se
Postat av: Hanna

Wow, snart tvåsiffrigt!! Helt otroligt!

2011-11-08 @ 08:53:14
Postat av: Tony

Hej Karro! Vill bara säga att jag följer ju din blogg dagligen och jag är mäkta imponerad över din viktnedgång och din kamp! Varje måndag är det alltid lite extra spännande att se hur mycket du gått ner och nu ser jag fram emot nästa måndag då du säkert är på tvåsiffrigt igen!!! Bra kämpat, fortsätt som du gör nu!

Hoppas även att det kan lösa sig för dig med aktivitet/jobb eller nåt så att du får någon form av inkomst. Önskar dig allt gott.

2011-11-08 @ 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...