Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Firandet är avbokat...

Ja, nu har vi börjat ringa och avbokat firandet. Då jag inte får mitt bidrag i maj, så finns de inga pengar till något firande. Så igår var de bara att börja ringa och avboka alla.

FKs 30års pressent till mig. Grattis i förskott du får inga pengar.

Åh kan säga att min häsla är inte den bästa just nu. Sover dåligt och är orolig hela tiden. Hur ska jag lösa allt? Känns som allt är helt omöjligt just nu och jag kan lova att de mår man inge vidare av.
Kommentarer
Postat av: Katja

Men, men.. vadå varför får du inga pengar för? Förstår om du inte vill ta det här!?

Jag ska kämpa som faen för sjukpenningen, mitt liv vilar i deras händer och det ger mig rysningar.. usch..

Beklagar att det gick åt h****e för dej rent ut sagt..

2009-04-30 @ 15:36:05
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Malin

Men va fan tänker de med? Är det helt kört, eller är det för att de inte hinner titta på detta? Har du fått ett konkret svar från dem att det ÄR så här?

Ja, va gör ni nu liksom?! Om du inte får pengar betyder det att du då inte är sjukskriven? Om inte är det bara att ut och leta annan sysselsättning nu...? Blä och FY FAN!

2009-05-01 @ 09:42:39
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Katja

Så du "måste" isf om du blir godkänd dom där 18 månaderna, sen jobba?

Min handläggare var riktigt dålig på info med, min enh.chef tittade upp om allt stämmde, men det gjorde ju inte det.. eftersom jag inte blev beviljad sjukpenning så.. var jag tvungen att jobba om jag inte gjorde det räknades det som arbetsvägran och det ser inte bra ut i sina pappar i framtiden..

Ta hand om dig gumman <3

2009-05-01 @ 12:33:25
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...