Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag vägningsdag!

Ja då var de måndag igen och jag har varit jätte dålig på att skriva.
De har varit jobbigt nu ett tag på alla plan här hemma, men jag hoppas att de ska bli bättre.
Vågen idag gjorde mig förvånad. Den visade 147,3 och de betyder 1,4kg minus på en vecka och totalt blir de -2,7 kg (sedan starten). Åh de är jag rätt så nöjd med, för jag vet hur de nu varit här ett tag.

Bara att låta detta vara motivationen. Att man kan gå ner trots att man har de dåligt och kanske inte äter de bästa. Man får ta små steg ett i taget tror jag. Tar jag för hårda stora steg så faller jag oftats tyvärr. Bara att fortsätta kämpa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...