Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Skulle jag inte göra något?

Ja den som säger att jag inte försöker, vet inte vad den pratar om.
Dagen började med frukost och sedan iväg in till Linde för att träffa Kirurgen. Blir ingen op, han ser de för riskfyllt och han vill gärna inte op om han inte vet att jag kommer bli bra. Så nu får jag tänka ännu mer på vad jag äter. Hur 17 ska man kunna gå ner när man hela tiden får höra "Du får inte äta de där och inte de där och inte de där osv..."  Vad ska jag äta då? Så nu står jag där igen och vet inte hur jag ska bära mig åt och sa de även till kirurgläkaren. Då sa han att han kunde skicka remiss till dietist och de känns lite bättre. Jag har fått några saker som jag inte ska äta och de är just de som LCHF kosten går ut på att äta, så nu är de kört men de.

Efter de ringde mannen FKs projekt och vi fick tag på henne nu, så vi åkte förbi och bokade en ny tid tills på fredag nästa vecka. De känns skönt att få komma igång med något nu.
På de så var vi in till AF/SV/FK och kollade om dom hade några info träffar om starta eget och de hade dom på tisdag, så den ska vi åka iväg på och få mer info om de. Dom hade även info om starta eget utbildning som jag blev lite sugen på, men jag får fundera lite på de först och kolla upp om de är okej osv.

Så jag försöker en hel del på egen hand att hitta lösningar på skiten och att få en sysselsättning.
Kommentarer
Postat av: christel

Såg att du kommenterat på Annikas blogg. Jag har, som läkaren sa, en hel kulpåse med gallstenar och har ätit hflc i tre månader...inte en känning från gallan på hela tiden. Min läkare sa dessutom att ät vad du vill, gallstensanfallen har inte med det att göra.

Kanske är det samma för dig?

2009-04-29 @ 20:38:27
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: christel

Men Annika är också läkare och enligt henne är det ok att äta fett.

Naturligtvis ska du göra som du vill men när jag åt fettfritt hade jag anfall ofta men efter att jag lagt om kosten har jag inte känt något.

Förr sa man alltid att man inte kunde äta fett men även vetenskapen ändrar sig, din läkare kanske inte har fattat det ;O)

2009-04-30 @ 07:24:20
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Katja

Åå jag tänkte komma på att fixa med något eget kanske med.. men kan man få hjälp från fk då?

Jo läkaren sa om jag inte blir sjukskriven nu då blir jag aldrig det.. för det han skrivit ska räcka.. :/ Hoppas det.. Dansken är så bra.. han lyssnar och jag FÖRSÖKER lyssna haha.. danska är inte så lätt för mig.. ;)

Har begärt alla journalkopior m.m. ska skicka till fk i veckan..

Bokat tid till gymmet.. killen har lovat att teckna abonnemang där med och peppa mig.. guld värt.. Hur är det annars?

2009-04-30 @ 10:54:26
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...