Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tidsfördriv.

Idag när de var så underbart väder försökte jag pigga upp mig själv genom att ta hundarna och kameran med mig ut. Är dock inte lika lätt upppiggad längre. Tycker allt är trist just nu och de här med ekonomin driver mig till vansinne. Har även idag suttit och räknat och fixat och inser att vi kommer inte klara nästa månad om jag inte får mitt bidrag. Åh att sälja huset är juh något som tar tid, för de finns juh inte så många som i nuläget köper ett hus och vi får nog inte äns de vi har lån för heller. Ser inte de som en lösning heller. Får hoppas att de kan lösa sig på något sett och att jag inte får vänta för länge innan ansökan är godkänd och jag får mitt bidrag.



Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Klipp och färga själv? :) Det brukar jag alltid göra, så mycket billigare. Det gäller att försöka testa sig fram, då blir man bättre och bättre =)

2009-04-23 @ 15:19:22
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...