Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Utställning.

Jag var enormt nervös igår och blev lite besviken på mig själv. Därav jag inte skrivit något igår om dagen.

Vi började med att kliva upp 03:30 för att hinna med att bada och föna Rambo innan vi åkte. Vid 06:00 bra de av mot Västerås. Vi kom fram en halv timme för tidigit så vi kunde i lugn och ro rasta av Rambo och packa ur bilen alla saker som man ska ha med in. Sedan njöt vi lite av de underbara vädert.
Väl inne i hallen var de bara att sätta upp trimbordet och börja röra lite på Rambo och puffa upp pälsen osv.
Rambo var första hund in både i ringen och Rasen, så de gjorde lite extra nervöst.
Alla tyckte dock att jag och rambo gjorde ett kanonbra jobb. Vi gick in i ringen som om vi aldrig gjort något annat förut. Rambo placerade sig som trea i juniorklassen med HP. Han skulle ha blivit 2:a om jag inte hade gjort nåot som gjorde att han tryckte ner rumpan, men bättre lycka nästa gång.
Jag är stolt över Rambo och han fick en bra kretik också (dock är de super svårt att läsa den när de är slarvigt och handskrivet). Nu är de bara att träna, träna, träna och träna.
För kul är de och bara jag får bort min osäkerhet, så tror jag både Jag och Rambo kan bli ett kanon team i ringen.

Nu får vi avvakta lite med utställningar till jag vet hur de kommer blir med mitt bidrag, när jag får de. Åh de är lite synd för nu känner man sig super peppad och efter ett samtal på 45 min med uppfödaren igår kan man inte vara annat än peppad. Nu hänger de helt på ekonomi tyvärr.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...