Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Åh saker till mig... bara mig...

Lite måste man få unna sig och efter många försök vann jag äntligen i förra veckan en auktion på Tradera igen. Denna gången en svart eyeliner som skulle vara en M.A.C, men jag misstänker att de är en kopia. de är som de är. Så i tisdags kom den med posten.



På måndagen så skickade jag även min beställning till E.l.f och Coastal Scents.
Åh till min stora förvåning så kom mannen upp i onsdags på morgonen när jag låg i sängen och tog sovmorgon. han frågade om jag ville ha packet. Jag blev helt tyst, de kan väl inte vara sant att de kommit ett packet från England el USA. Jorå de var så sant så, de var ett packet från E.l.f i England med massa godsaker till mig... bara mig...



Efter att ha läst så mycket bra om Make up stores Cover all Mix, så var jag bara tvungen att unna mig en när vi var inne i Örebro i Onsdags.




Så nu är de bara packet från Coastal Scents som jag väntar på. Åh när de kommer ska jag tack vare Purity pressa egna ögonskuggor av pigmenten som jag vann på tradera för ett tag sedan. Ska bli så spännade så.
Kommentarer
Postat av: Maggie

MAC-eyelinern är tyvärr jättefejk :C

Men kul att Elf var så snabba! :)

2009-08-26 @ 10:35:15
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...