Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Filmdag!

Ja idag har de verkligen varit en film dag. Fick sådant sug efter dom är romantiska filmerna som gör att man önskade att sitt liv vore sådär.

P.S. I Love you
The Holiday
Just like heaven
You´ve got mail

När jag ser film så ser jag film. Kan lätt se flera filmer på en dag. Älskar man film så älskar man film. Flest filmer på en dag el ett dygn har varit mellan 10-12 st. Jag vet jag är knäpp, men har man ett liv som mitt så vill man ofta gå in i filmens värld och bara glömma alla problem osv. Film är ett underbart tidsfördriv för mig som har hela dagarna att fördriva.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...