Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Hur svårt är de att förstå?

Idag när jag kollade genom bloggarna jag följer via bloglovin, så den första Rubriken jag såg var Bildstölder! Tänk att folk inte kan förstå de här med Copyright. Lite senare kom nästa Rubrik Stallet.se och då började jag fundera. Gick in på sida och blev medlem och har börjat kolla genom hundarna och bilderna där. Jag hoppas verkligen att någon av alla dom här fotgraferna som har de som jobb sätter ner foten och sätter ditt sidan Stallet.se som tjänar pengar på sidan och bilderna. Jag trodde först att de var privatpersoner som la upp bilderna, men de verkar juh som att de är stallet.se som gör de. Fy skäms på dom. Ska någon dag sätta mig och gå igenom allt för att se så de inte finns bilder från min sida där också. Om de skulle vara så, ja då jä-la kommer dom få höra. Så till alla er hund och katt ägare/fotografer kolla upp de där om era bilder finns där. Vi måste sätta ett stop för de där. Jag tycker att de är en sak att fråga om att få låna en bild och ha kvar fotografen copyright, men att bara ta den och sedan ta bort copyright på bilden och lägga till sin egen... de är fel...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...