Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jag har gjort ett kap!

Jag av alla människor har gjort ett kap... Idag var vi en sväng på Marieberg och de var tänkt att jag bara skulle titta lite. Söker juh efter smink penslar/borstar. Jag kunde dock bara inte låta bli på Lindex att kolla vad dom hade på stora avdelningen. Åh till min förvåning hade dom ½ reapriset. Åh va tror ni hände där och bara skrek köp oss, ta oss hem. Jo inte ett utan två par jeans. Klart jag inte kunde motstå. 214kr gick de var dessa två. Visst dom är säkert lite små, men nu är jag peppad igen och dom där jeansen ska peppa mig mer. Va på CO (gubbdagis) och tittade lite och då var jag på väg att ta en väg med och köpa, men så såg jag att dom hade två stående... Va fan klart jag ska tjuvprova och se vad felet är som att min visar Error just nu. Ynka jä-la 4 kg och då var de med kläder och hade både ätit frukost, lunch och druckit vättska. Så nu jä-la ska jag visa min våg att de är jag som bestämmer och inte den... Så jag sket i vågen och köpte två stycken tvålpumpar, en att ha uppe och en nere. Den uppe är super snygg i svart med transparant mönster och nu blå tvål. Den som vi köpte till nere var de mannen som valde, en transparant med frostat på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...