Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Stop!

Ibland måste man bara stanna upp och ta en stund för sig själv. Att tänka igenom allt. En del saker går upp och ner och vikten är en av dom. Just nu är jag mer förvirrad än vanligt pga all dieter hit och dit. Hur ska man finna den som passar just mig? Sedan finns de alla känslor runt omkring som snurrar. Tankar kring att bli accepterad för den man är och få vara som man är.
Vad är de för fel att ta en dag i taget?
Vad är de för fel att vara överviktig?
De finns så mycket som snurrar omkring i huvudet just nu. Jag vet vad jag måste göra för att nå dom målen jag vill nå, men hur klarar man av de helt ensam?
Hur klarar man av att hålla kämparglöden uppe, när de känns som ingen tror på än?
Kan jag göra detta själv? Klarar jag av de på egen motor el behöver man söka hjälpen med viktop?
De är bara en del av vad som går genom huvudet om och om igen. Man hoppas juh på att klara av de och helst själv, frågan är om man verkligen kan göra saker själv utan stöd. De är bara att försöka kämpa på och hoppas på de bästa.

Känner att de var på tiden att skriva något om viktkampen också. den senaste tiden har de blivit lite annat. Bloggen gick från att vara helt viktkamp relaterad till att vara min privata. Jag insåg att viktkampen är en del av mig och kommer så alltid att vara. Ibland vill man dock bara lägga den delen åt sidan och tänka på annat kul. de är otroligt påfrestande att hela tiden ha de i huvudet. Vad man bör och inte bör äta och vad som händer när man äter dåligt osv.
De finns så många faktorer som spelar in i de hela.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...