Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vadär de frågan om?

Tror att ingen kunde undgå allt prat som har varit i radio och på tv. Att prinsessan Madeleine har gått och förlovat sig.
Vad är de som händer? Först kronprinsessan och nu lille syrran. Hur har dom tänkt att detta ska funka. Jag vill då iallafall inte betala för deras bröllop. vill dom förlova sig och gifta sig får dom väl stå för kalaset själv som alla andra.
Åh ett var väl okej, de var juh kronprinsessan (trots att hon valt en man som jag inte alls kan se göra något bra för kungariket/landet) och vet att många har väntat på tt kunga bröllop.
Passar dig sig verkligen att lille syrran hoppar på så tidigt efter och förlovar sig. Känna som de kommer blir ett hårt slag för sveriges ekonomi de där. Bara som en sån sak att förlova sig i kristider.
Hur tänker man då?

Jag skiter helt i vad dom gör med sina liv osv, men man tycker att dom borde tänka på vad de kommer göra med landets ekonomi. Visst vi vet juh inte hur de är nästa år, de kan juh vara mycket bättre. Men kommer sverige verkligen ha råd med 2 kungliga bröllop. (Vi snackar juh inga 100.000 kr bröllop här inte utan säkerlign en par miljoner om inte mer än så endå).  Nu har jag dock ingen koll när Medeleines bröllop kommer atta vara, men följer dom seden så är de inom 1-1½ år.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...