Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Viktkampen - Kost.

Jag känner mig så lost i alla kostråd och dieter och de gör att jag vet inte riktigt vad jag ska äta. Då hamnar jag som nu i en fälla, då jag sover massa och äter typ lunchen vid 14 - 16 tiden (som nu, jag har inte käkat lunch än) och sedan middag till kvällen och inget mer typ.
Jag vet att de är för lite, men jag hittar bara inte den där regelbundenheten.
Jag vet bara inte hur jag ska starta dagen. Vad ska man välja?
Smörgås är jag inte sådär super mycket för, men de blir att man äter de ibland bara för att man måste äta något.
Vi försöker äta gröt dom dagar som min man inte jobbar, men de har varit lite si och så med de nu.
Så vad kan man äta till frukost utan att de blir onyttigt?
Jag tror nog att Frukost är min fiende, då jag har så svårt att hitta något som håller mig uppe fram tills lunchen och med en man som mest bara äter smögåsar till frukost. Har flera gånger försökt sluta köpa bröd, men då finns de juh inget för honom att äta.
Frukosten är juh de viktigaste målet på dagen säger dom juh, så varför är de så svårt att hitta något bra att äta då?
Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg att du skulle till Sthlm med din hund (på Lilys blogg) och ett ställe du kan gå till då är himmelska hundar (himmelskahundar.se), det är ett hundcafé :)

2009-08-26 @ 13:20:46
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Jag brukar äta youghurt, fettfri & kalorisnål, samt ett par frukter till frukost. Mvh Linda



Kolla gärna min blogg:



www.lindahmarie.blogg.se

2009-08-27 @ 16:38:25
URL: http://lindahmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...