Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Wohoooooo!

Idag är jag som ett barn som väntar på tomten typ.
Så varför är jag så glad för då?
Jo, på Söndag drar vi till Stockholm (blir de dåligt väder så följer hundarna med, men blir de bra väder får dom vara hos min mans Moster). Vi ska gå på sjöhistoriska, men inte på vad som helst.

Utan vi ska gå på en guidad speciall visning Titanic - en manlig katastrof? med Titanic-experten och etnologen Claes-Göran Wetterholm (han hade jag kontakt med i gymnasiet då jag gjorde mitt speciallarbete/slutarbetet om Titanic). Åh de ser jag fram imot och de ska bli så kul så. behöver jag säga att min bok Titanic som han skrivit ska följa med. *fniss* De är juh ett tillfälle man inte får missa. Efter de har vi även tänkt att ta Audioguiden.
Blir säkert en sväng på stan också, lite beroende på väder och på vägen hem har vi tänkt att stanna och kolla in en kompis nya hus i Västerås.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...