Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

4½ dagar kvar.

Ja de är inte många dagar kvar av året nu. Från och med 2 Januari så är de åter till viktkampen och hopps på att man nu kan klara av att hålla sig hårt fast vid den. Efter all julmat och godis så längtar jag verkligen efter annan mat.

Jag ska köra igång med en mix av LCHF och GI denna gången också, för då mådde jag som bäst och hade inte lika problem med maten. Jag får dock vara lite försiktig med ägg och ost på morgonen pga gallsten, men i övrigt ska de inte vara någon fara.
Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Tack så jätte mycket :D God fortsättnin ;)

2009-12-29 @ 10:18:55
URL: http://sofaja.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: tack igen:D Roligt med berömm ;) Ja du får göra ;)

2010-01-03 @ 22:09:57
URL: http://sofaja.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej du.

Kul att du hittat till mig och kul att du gillar de plagg jag gör.

Det är alltid väldigt svårt det där med storlekar och få till det så det passar alla..det är ju omöjligt egentligen..alltid blir det fel nånstans.



När det gäller nya kollektionen hos nelly så har jag ju designat även själva plaggen och då också bestämt måtten/storlekarna.



Nelly ville först bara köra 3 storlekar S,M,L men då satte jag ned foten och sa att det är för lite, jag måste ha fyra storlekar.

De tyckte då vi skulle köra xs medan jag sa XL.

En XS kan alltid få på sig en S men en XL kan inte alltid få på sig en L.

Så nu är storlekarna S,M,L,XL och de är ganska rymliga i storleken.

Men som sagt det är omöjligt att göra så de passar allas kroppar.

Jag har fått kritik från de som bär xs också att allt blir för stort så de inte kan köpa.



Men mitt förhoppning och mål är att så många som möjligt ska kunna bära plaggen och jag kommer hela tiden försöka göra att de som drar större storlek ska kunna bära Avanna.



Jag har själv varit väldigt överviktig och är ju ingen trådsmalis idag heller.



kram

2010-01-04 @ 07:17:51
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...