Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Börjar bli väldigt irriterad.

Mannen ringde för ca 15 min sedan till govlfirman och kollade hur de blir idag.
- Mattan har inte kommit, vi får en leverans mellan 9 - 10. (Golvfirman)
- Vi får hoppas den kommer innan imorgon. (Golvfirman)
- I morgon kommer juh snickaren. (Min man)
-JAHA!. (Golvfirman)
Sådär var samtalet typ. Jag blir bara så irriterad på skiten. Åh tidigare ringde snickaren och kollade om han kunde komma idag för att de börjar tydligen komma in jobb. Vad 17 är detta för något? Att en sak går fel är väl okej, men måste allt börja gå fel. Vi ska ringa snickaren när vi vet mer.

Nu hoppas jag på att mattan kommer idag mellan 9 - 10 och att mattläggarna akn komma direkt el under dagen, så att snickaren kan komma imorgon. De börjar ta både på mig och mitt sovande och de gör mig konstant trött och tjock i näsan. Är trött på att inte ha något kök heller.
Hur mycket fel kan de gå för en och samm person typ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...