Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bredbandsbolaget.

Ja jag bråkar fortfarande med bredbandsbolaget, men nu har dom iallafall felanmält mitt ärende. Nu är de bara att hoppas på de bästa. Vill juh verkligen inte vara kvar hos dom då dom inte kunde erbjuda trådlös.
MEN idag kunde dom de. Ja de är sant. Nu kunde dom erbjuda mig att flytta över till en annan bättre utbygd station, men de skulle så klart kosta mig 400kr. Sa till killen jag snackade med att jag inte vill betala något för de. Hoppas just nu på att dom ska ge mig kortad upsägningstid el ingen alls, så jag kan gå över till telia och lägga både telefon och bredband i ett (skulle bli billigare dess utom).

Jag ska få en såndär test plupp hemskickad så jag kan dubbelkolla att jacket i hallen är de första jacket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...