Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Mer dö än levande!

Japp de är jag de. Denna renovering har gått hårt på mitt sovande som sedan innan redan var dåligt. Nu behöver man mirakelkräm för att dölja påsarna som man fått underögonen kan jag lova. Va länge sedan jag var sådär sliten kan jag lova. Sitter nu och försöker vakna i väntan på snickaren som ska komma. Åh alla ni som är vaken. Gå och lägg er! Borde vara straffbart att vara vaken så här tidigt på morgonen och då har jag redan varit vaken el vad man ska säga i 40 min. De är juh inte klokt vad man utsätter sig för. De kommer att behövas flera veckors sömn för att ta igen allt nu. Åh vad jag längtar tills allt är klar och jag får sova. imorgon lär de juh inte bli nå sova heller, då blir vi utkastad från huset, kanske t.o.m över natten pga saneringen. Jag vet vad som kommer ta väldigt länge till nästan gång. Renovering! Vet dock att vi har uppe och tapetsering att ta hand om sedan.. Nä nu ska jag sluta skriva, för de blir säkert bara en massa bla bla bla bla....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...