Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Underbara vinter.

Ja idag är de sånt där underbart vinter väder. Solen tittar fram och snön glittrar sådär underbart kallt. Idag blir de att förtränga att man har ryggvärk och köra på, måste få undan lite här hemma. Tur är att jag kan juh sitta ner och vika tvätten. De som är jobbigt dock och tar hårt är att flytta den blötta tvätten från tvättmaskinen till tummlaren el hänga upp de. Väldigt mycket kläder går juh inte att tumla tyvärr.

Så min dag idag kommer att gå ut på att tvätta, torka och vika tvätt. Kul va? De är ett av dom där måstena just nu pga att de börjat ta slut på allt. Har haft en dålig tid här då vi inte fått så mycket gjort pga både orken och renoveringen. Får dock se om jag här kan få lite mer färdigt, då om bilen och vädert håller i sig så ska min pappa komma ner. Han är just nu hos min bror och hans tjej.
Känner jag honom rätt så lär han nog stanna över jul och då blir de första julen som vi fått besök. ja visst vi hade julmiddag och jullunch här julafton och juldagen förra året med delar av min Mans familj. De var dock länge sedan någon från min familj var ner till oss vid jul. Så de ska bli trevligt.
Så får vi säkert lite hjälp med att färdigställa köket också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...