Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Usch...

Igår försvann bara dagen och jag han inte alls kolla av nätet. Åh idag lär de nog bli lika lite tyvärr. Idag skulle pappa komma, men de ser inte ut att bli något pga att bilen pajat igen. När ska han skaffa sig en bättre bil som inte måste underhållas så mycket som den där. Men men han ska stanna till hos min bror och se om de går att fixa. De ser dock inte ut som de blir något besök. Vi som skulle behöva lite hjälp så vi kan använda köket mer.

Åh igår hände även något som inte får hända. Allt som kan hända händer fan oss. Vi flyttade in kylen på sin plats och sedan skulle Frysen in och jag frågade mannen om han ville ha hjälp, men han sa att de gick så bra själv så de skulle inte behövas. Va tror ni jag ser lite senare på golvet? Jo mattan är skadad. Ska inte änns en golvmatta klara av att man flyttar in en frys heller? Jag blir så trött så. Önskade att något kunde gå min väg för engångs skull, fast de verkar juh inte som så. Får inse att vi är familjen Otur till max...

Nä nu ska jag kolla av nätet och sedan är de att plocka lite och försöka se om vi kan få upp gipset och fixa till. De blev matt vit mosaik till köket. Får hoppas man valt rätt nu, men de tror jag väl. Nu undrar man bara vad mer som kan strula?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...