Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Uttråkad.

Denna helgen har varit den värsta någonsin. Har varit så uttråkad för att vi sitter fast just nu och kan inte göra ett skit typ. Vi har hämtat ut köksblandaren och tvättat av taket i köket och mannen har målat taket en gång och målar nu lite extra ner och även väggen bakom kyl/frys och sedan ska vi även ta och måla med en våtrumsfärg på väggen vid diskmaskinen och diskbänken för att undvika fukten. I övrigt har de inte blivit så mycket. Jo vi har fixat några skåp som nu står och tar upp hela hallen och de är så stökigt här hemma. Åh de är inte mycket jul här hemma heller pga röran och igår skulle jag ta fram staken till datarummet och va tror ni. Den är helt dö. Har haft den så länge jag kan minnas, den stod i mitt rum alla åren hemma i barnrummet. Så de känns juh, den har varit med mig och mitt liv och alla minnen som den har. Så nu måste jag kolla om jag kan hitta en ny då jag inte har så många ljusstakar. Där av har bloggen blivit lidande i helgen, men nu ska jag se om jag kan komma igång igen. Imorgon Måndag ska juh förhoppningsvis mattan till köket läggas in och på tisdag kommer snickaren och hjälper till med skåpen. Man är så spänd så nu. Man hoppas på att detta ska bli så bra så... Nu ska jag spela lite på facebook och sedan ska jag se när Vad blir de för mat och Leila bakar (tror jag de var) går ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...