Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh.

Hur svårt kan de vara?
Ja hur svårt kan de vara att lära sig ett program och att sedan lyckas fixa de som ska fixas. Jag provar och provar och provar, men de funkar juh 17 inte. Vad gör jag för fel? De värsta nu är att jag är så irriterad på skiten att jag inte är många steg från att skita i de och lägga hela sidan som en blogg. Fast jag inte vill de.
Katterns sida fick jag lite hjälp med, men har sett att jag har några fel på den, men de ska jag nog kunna rätta till. Hundarnas sida är halvt klar, ska göra några sidor till och sedan få en AceMenu att funka, men lägger jag in den så funkar inte delen där sidorna ska öppnas. (De är samma stil av sida på hundsidan som på katternassida) Ville juh kunna ha lite mer info på hundsidan och för att jag skulle kunna ha de måste jag ha en typ av sådans där dropp meny.
Har gått genom boken jag lånade lite och där står de inget om iframe tyvärr. Kan andra fixa med detta programet och säger att de är så lätt borde då inte jag också kunna?
Tydligen inte. *suck* Jag som trodde jag skulle få något att göra i stället för att tänka på allt inför imorgon. Om ca 1½ timme så kommer Mannen hem från jobbet och då är de mat som gäller. Ska fixa kycklingsallad med smörstekta päron då de känns som de lättaste att ta med imorgon. Vet vet juh inte hur lång dag de kan bli. Vi hoppas juh på att vi får stanna till finalen, men man vet aldrig. Rambo har konkurrans av en annan hane och sedan en tik och de är bara den som blir BIR (Bäst i Ras) som går vidare.

          

Sådär är de tänkt att min ny fotosida och hundsidan ska se ut. (Copyright Karolina)
På fotosidan är de en del som jag inte får till. Jag får inte dom andra sidorna att hamna i den där rutan där man nu ser välkomste texten, utan dom öppnar sig i i hela fönstret el i helt egen sida.
Hundarnas sida är de mest menyn som ska vara i den utrymmet ovanför den vita rutan och ska vara av samma typ meny som på fotosidan (droppmeny), men lägger jag till den så försvinner välkomstsidan och alla andra sidor öppnas där bakgrundsbilden ligger. Så de är lite att bråka med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...