Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jagär kär!


Casio Exilim EX-FC100
Ja, som den prylbög jag är så är jag kör i en pryl.
Har länge funderat och funderat och igår var vi och tittade lite och då hittade jag denna.
Skulle vara bra att ha ett komplement till systemkameran, som när man är på fest el som i Måndags. Ibland kan man inte dra med sig hela kamera väskan och då skulle de vara kanon att ha en liten Kamera som man ha ha i fikan jämt.
Ibland missar man bilder på djuren pga att man inte har kameran i närheten.
Så nu vet ni vad jag ska skriva upp på min önskelista.


Hittade även en praktisk hemma pryl och som jag bara älskar och skulle vilja ha. De skulle underlätta en hel del för mig och min rygg, men en Electrolux ZB2815 (den svarta). Älskade den röda, men de finns juh inte att få tag på nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...