Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Melodifestivalen 2009 - Del 1

Jag kan juh inte vara sämre än att skriva om de, jag som har gillat de sedan jag var liten. Missade dock Eurovision Song Contest 2008 pga att jag var ute på krogen med en kompis som jag inte sett på flera år. Missen 2008 var att de blev Ryssland som vann och inte något närmare..

Så är de någon som vet om tävling där man kan vinna biljetter till finalen i Ryssland 16 Maj så får ni dela med er.

Över till våran tävling nu.
Där Alcazar - Stay the night gick vidare till finalen. YES. Hade Scotts gått vidare, hade jag slutat titta de kan jag lova. Gillar inte sättet som dom fick veta att dom skulle vara med på. FY skäms.
Nu väntar vi på sista finalisten.
Åh jag måste fråga hur F*N (ursäkta) kan man rösta fram Caroline af Ugglas? De går över mitt förstånd. Så jag hoppas nu på att Emilia är den som får finalplatsen.
Jag själv hade velat ha Nina Söderquick - Tick tock till final, för den låten gillade jag.
Ni fick vi veta att Emilia gick vidare och de var juh bättre de. Så får vi vänta och se hur de går för dom andra lördagarna. Hoppas på att de är något bättre, för jag tycker att starten nu var lite svag.

Som alltid ska jag ge ett FY skäms också. De är till valet av programledare och denna dåliga röstningssystem. Jag ser heldre att de är en enda final och inte massa deltävlingar, men nu när de är deltävlingar tycker jag att de ska vara olika städer varje år och inte samma hela tiden och så gäller även finalen. De finns mer städer som har stora bra arenor att hålla en final i.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...