Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Melodifestivalen - del 2

Ja var ska man säga. Älskade juh Lili och Susie som liten så den var självklar för mig att den skulle vara bra och de tycker jag den var. Åh tack gode gud för H.E.A.T. Utan dom hade de inte varit lågt ifrån skit. Helt klar kvällen Favorit. Ta och skicka dom till ryssland. Måns, jag de finns inget annat att säga än F*N. Låten var sådär och sitt vanliga enformiga jag och jag gillar inte alls Måns, hade dom haft någon annan kanske låten gått bättre för mig. Men tyvärr med Måns så var den ingen hit. Amy hon är juh en barnfavorit och kommer så alltid att vara, man måste nog vara yngre för att uppskatta henne helt ut. Hon gör ett super jobb och har rätt bra röst och hon kommer nog att gå långt när hon blir äldre.

Dagen FY måste jag låta gå till Cookies n´beans säg för 17 inte att ni spelar Country. De där var inte country för fem öre. Dom var inte dåliga, men inte bra heller för den delen. Så fort man hör svenskar prata om Country så blir man så besviken när man inser att de är mer åt folkmusik el åt pop. Nä Country är Country och än har ingen svenska till 100% lyckats. Mats Rådberg är den som jag vet som kommit närmast, Jill är lite för mycket åt pop tyvärr.

Så i helhet var H.E.A.T den bästa finalisten denna omgången och jag hade heldre sett Lili och Susie till finalen i stället för Måns. Åh programledaren är den sämsta någonsin måste jag säga. Hon hade nog funkat bättre om hon hade haft en manlig programledare med som kunde sin sak, men ensam är hon dålig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...