Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Melodifestivalen - del 3

Ja, vad ska man säga?
Kan inte annat än säga att jag är besviken på dom som valde ut bidragen och då speciellt Låten ALLA. De är för 17 Sverige som vi bor i och här sjunger vi på engelska el svenska, inte något annat språk.
Åh var de någon som blev förvånad att hon blev val av dom europa juryn?
Nä skulle väl inte tro de heller.
Nu börjar jag tycka att vi kan skicka de sämsta vi har Caroline af Uggla.
När de bästa låten ikväll gick till andra chansen BWO. De var juh även deras bästa låt hitills.

De är så man börjar tappa intresset för hela grejen. Kanske ska skita i resten och bara inrikta sig på Eurovision song contest i stället, för vad vi än skickar så blir de juh bara nu för tiden fiasko.

Vi kan nog aldrig bli så bra som ABBA igen.

Ja åh just ja, är de skottpengar på programledaren?
Tycker att hon blir bara sämre och sämre och mellan akten är inte så mycket bättre den heller.
Nä detta har varit de sämsta året på länge.

Uppdatering:
Hade lovat mig själv att inte ha några FY att säga, men jag ändrade mig efter att jag läste denna artikeln (här).
Fy F*N Skäms SVT (ursäkta) Klart F*N dom ska diskas för dom gjorde fel och fel är fel och ska inte bara bortses sådär. Nä fy skäms. Tror faktiskt att jag ska lägga ner skiten nu om de är rätt att göra fel sådär utan konsikvenser.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...