Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Roadtrip till Solna.

Ja, efter ca 2 timmars sömn bar de iväg till Solna och Karin´s Nagelhörna för att få snygga franska naglar. Åh jag ångrar inte denna resan för fem öre. Visst har inte vant mig än med dom naglarna. Fast jag känner mig väldigt kvinnlig nu och köpte även till en ny grön nagelborste så jag kan hålla dom i trim + att jag ska försöka olja i dom dagligen. Kom på nu att jag kanske skulle ha köpt ny olja också, men men de är sånt som händer. Får se om jag får tag på de här... (bilder kommer senare)

Tack Sofie för dom snygga naglarna. Åh tack Karin för att jag vann.

Åh resan blev extra rolig på vägen hem, då vi stannade på vägen hem vid ett köpområde och tittade lite. Åh PC City är en dröm för en sån teknikbög som jag är. *fniss*
Efter de stannade vi i västerås och hundshopade lite till Rambo som blir 1 år på Fredag.
Smsade sedan en kopis som jag inte träffat på länge, så de blev att vi var en sväng til henne i Surahammar. Åh de var så trevligt att träffa henne och hennes nya pojkvän.

Nu ska jag njuta av et glas rött vin innan jag går och sover. Åh jag vet ju vem som komer ha sovmorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...