Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Webdesign.

Nästan hela torsdagen har gått åt att fixa hemsidorna och tror inte på 17 att denna dagen av alla så lyckades jag hitta felet. Jag löste de.... Tror ni jag är nöjd nu då el? Så nu får jag se hur mycket jag hinner sitta och fixa. Har en del gallerier att fixa och sedan några sidor till hundarnas, men jag har hunnit med en del.
Åh nu när man kommit på felet så blev de som mycket roliga att sitta och fixa. De tar juh sin lilla stund också. Jag provar nu på programet Expression Web ett sånt där demo som man får prova i 30 dagar. Åh de gör de hela lite roligare och sedan dom här droppmenyerna. Varför har jag inte provat dom förut för. Ska försöka se om jag inte kan hitta de där programmet och hoppas på att de inte är så dyrt. Fast de lär de nog vara.

Någon som vet om de finns att köpa och gärna då billigt. Man blir inte rik av att vara sjukskriven. Åh skulle jag klara av att jobba så skulle jag de, men så länge får man försöka gilla läget och kämpa vidare. Har juh några framtids funderingar, men vi får väl se hur de går med de.

Just nu lägger jag ner mycket av min tid på hemsidorna och att dom ska bli bra. Åh jag tror att fotosidan kommer att bli riktigt schyst när den är klar kan jag lova. Sliter som ett djur för att de ska bli bra och då måste de juh nästan bli de också.

Nä nu ska jag gå och krama kudden och hoppas på att sängen är hund och katt fri inatt, behöver min sömn då vi ska hjälpa min mans lillebror och hans fru att flytta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...