Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

5-års bröllopsdag.

Tänk va tiden går.
Idag blir de lite firande, de är något som är tradition.
Så i morse blev de Frukosttallrik  *mums* och nu till lunch ska vi äta Korvgryta.

Till kvällen tänkte jag göra en lite speciallmeny just pga att vi ska fira.

Till förrätt hade jag tänkt att prova på Dilldoftande havssoppa, jag kommer dock ta bort purjolök och skaldjuren. Min man ska dock få skaldjur som granering. Har ännu inte kommit på hur jag ska servera den snyggt.

Till varrätt tänkte jag köra på Het fläskfilégryta med en god sallad till.

Till efterrätt tänkte jag ha Het passerad bärsoppa

På kvällen blir de en kopp té och Kvibbilegratinerade päronskivor med valnöttshack.

Vad vi ska dricka till de hela blir för min del pommac, men ska väl smutta lite lite lite på Champangen och se om de är god fortfarande. Den blev kvar från bröllops resen och har stått i skåpet och väntat. Får se om de var fel drag, vilket jag misstänker. De är som dom säger, man lär sig av sina misstag.

Ska försöka att hinna med att bada och föna Rambo och sedan fixa lite bordsdekoration. Ska väl även försöka bränna ner lite bilder så att jag kan tömma korten och ta kort under kvällen. På maten och allt annat.
Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS på bröllopsdagen! :-) Ha en trelvig dag...

2009-01-17 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...