Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Älskar Kyckling och starkmat.

Idag till middag testade vi något nytt Kycklingsallad med smörstekta päron. Kan varmt rekommender de till alla och den som inte vill ha den så stark kan ta mindre kryddor. Men starkt och både gått och bra för kroppen.

Åh jag deltar i en tävling där man skulle ange sitt favorit GI recept och denna kyckling blev de som är favoriten nu. MMMmmm.
Ola Lauritzson har en tävling där man kan vinna hans sensate GI bok. Åh klart man vill ha den, så vi får väl se om man kan bli en av dom 3 lyckliga. *hoppas*

Idag har jag jaft en jobbig dag, men tänker inte gå in mer på de än att de handlar om den kvinnliga perioden i månaden. Tyvärr, men de är sånt man får stå ut med.

Väntar fotfarnade på provsvaren och fick en telefon till på Måndag med läkaren, men jag hoppas så klart att hon ska ringa innan. Man vill juh veta svaren direkt juh inte vänta mer än nödvändigt.

Idag tog jag ett stort beslut. Jag har satt 5kg´s mål och vid varje -5 kg får jag unna mig något och då inget som går att äta, utan sådan som man kan behöva till matlagning exempelvis. De känns juh mycket lättare än att titta på de stora delmålet. Skulle jag bara ha de så tror jag inte de skulle gå, utan jag behöver uppmuntran på vägen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...