Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Boken och Erkännade.

Herre gud. De var länge sedan jag av alla läste en bok så mycket som jag gör nu.
Har säkert läst mer än jag gjorde igår och fortsätter jag imorgon så läser jag nog ut den då.
Åh vilken insperation man får vad henne och alla kommentarer som hon fått av andra. Boken blev bara bättre och bättre.

De som jag tycker var bäst att viktminskningen inte ska handla om utseende utan om hälsan. För de är juh så de blir. Kläderna passar inte och då anser man att de blir juh utseendet som drabbas och man glömmer lätt bort hälsan i detta fallet. För de är juh hälsan man är ute efter och visst tror jag man tänker lite på utseendet också. Vårat land är juh sånt. Titta hur mycket uppmärksamhet alla dom där "snygga blodinerna" får, trots att många av dom kanske inte har de bästa i huvudet. Åh NÄ jag är inte avundsjuk, varför skulle jag vara de på någon som får så mycket skit från alla håll och viker ut soom och stoppar in saker här och där i kroppen. Nä jag är mer för äkta vara. Dom som är snygga utan alla inplantat och förstoringar är jag i såfall mer avundsjuk på.

De andra bra som jag läste om vad de om att skriva ut hur mycket man vägde, de är stongt gjort. Men att göra de får man mer insikt i de hela och inser verkligheten.
Så min blogg kanske skulle heta min väg från 149kg. Åh hur jag har kunnat göra såhär mot mig själv finns de nog inga svar på, men jag har alltid varit överviktig större delen av mitt liv och även jag är en av den stora skaran som provat diet efter diet. Åh efter de gått upp allt igen och ibland lite till. Fastnat i Sambofällan osv.
Nu har jag bestämt mig och kommer satsa 120% på detta nu och så får man se hur de går. Jag känner just nu. Kan andra så kan fan (ursäkta) jag också.
De gäller att hitta insperationen och motivationen och ge de en ärlig chans. Åh jag skulle göra att för att bli av med sötsuget för all framtid.
Kommentarer
Postat av: karin

Klart du kommer att klara det, kämpa på! :D kram

2009-01-25 @ 01:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...