Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Boken - Vägen från 137kg.

Jag fick idag hem boken Vägen från 137kg skriven av Anna J. D. Jacobsson.
Blev lite besviken först, men kom sedan på att de var bättre att läsa en bok än att sitta vid datorn och läsa hela hennes blogg.
Så här på kvällen innan min man kom hem läste jag hela 35 sidor. Åh dom som känner mig vet att de är ett kanon jobb för mig. Visst de var som att läsa en blogg som sagt, men de var rätt givande på ett sätt. Dock måste jag säga en miss som jag tycker hon gjort på Recepten och de är att inte skriva ut hur många personer dom är till.
Jag har haft svårt med de här att veta hur mycket jag ska äta.
Hur vet man mängden när de inte står hur många portioner de är. Så jag hoppas att hon tänker på de till receptboken som ska komma ut enligt tidningen Hem Trevligt.
De var juh ingen storre summa för boken och en del var givade att läsa om. Så imorgon blir de nog att fortsätta läsa.

Har kämpat hela dagen med världen huvudvärk och vågar juh inte ta någon alvidon heller utan att rådfråga läkaren och de ska jag göra när hon meddelar dom nya provsvaren till veckan.
Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken fin blogg du har! Hittade hit via FL, försöker hitta andra viktbloggare för att läsa om likasinnade... Själv började jag för femtioelfte gången att ta tag i vikten efter nyår. Än så länge går det rätt så bra trots allt:-)

2009-01-24 @ 12:02:39
URL: http://fettofinito.blogspot.com
Postat av: Anna J.D Jacobsson

Hej! Det är ett medvetet utelämnande. Hur mycket du ska äta är väldigt beroende på dig som person. En person med väldigt stor övervikt behöver i allmänhet äta mycket mer än någon me lite övervikt osv. Det jag vill är att man ska lära sig att känna efter själv och tro mig, det ÄR väldigt mycket lättare att göra utan en massa söta smaker och kolhydrater än innan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...